×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» П'ятниця, 18 квiтня, 2025.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

LINK AI: Великодні інсайти реклами для продуктових брендів

Наближається Великдень – період світлої надії, якої так прагнуть українці. А ще – це найкращий час для брендів, щоб продемонструвати свій найсмачніший асортимент. Між тим, за три тижні до Великодня в ТБ-ефірі було лише декілька рекламних роликів продуктових брендів

Кантар провели аналіз цих креативів за допомогою всесвітньо визнаної методики тестування реклами LINK AI, заснованої на використанні новітніх технологій і досягнень штучного інтелекту.

Результати підтверджують сучасні рекламні тренди, визначені Kantar, і доповнюють їх можливості ШІ. Ми можемо бачити прогрес кожного показника ефективності протягом усього ролика.

Найважливіші аспекти, що визначають помітність реклами, це зв’язок із брендом і задоволення від перегляду. А для емоційного відгуку аудиторії важлива релевантність історії та пропозиції.

Декілька інсайтів для брендів напередодні Великодня:

Брендінг

Високий брендинг досягається не стільки показом логотипу протягом ролика, як тим, наскільки бренд залучений в історію. Наприклад, у двох роликах із високим брендингом (Торчин — топ 6%, Водний світ — топ 19%) лого присутнє на екрані мінімально (у Торчині — лише першу секунду, у Водному світі — останні дві секунди).
Водночас заявити про бренд як про героя ролика потрібно якомога раніше. В обох копіях назва бренду звучить на 3–4 секунді, причому вона ідеально вплетена в розповідь.
Мультипродуктова реклама

Мультипродуктова реклама працює ефективно, якщо широкий асортимент продукції бренду вписаний у сюжет, і переходи між кадрами та продуктами штовхають історію вперед.
Продукти бренду, що рекламується, мають залишатися у фокусі уваги, навіть коли вони є інгредієнтами інших страв. При цьому не обов’язково тримати їх у кадрі постійно. Але довга відсутність може зашкодити брендингу.
Не обов’язково робити бренд візуальним центром історії — цікавий підхід, який використав бренд Водний світ: «це реклама яєць, бо Водний світ реклами не потребує», доповнений м’яким гумором, підтримує зв’язок із брендом досить ефективно.

Смак, затишок та емоції

Родинні історії та апетитна їжа – подобаються аудиторії і традиційно стимулюють увагу до реклами через привабливість креативу. Але вигляд накритого до свята столу має доповнюватися взаємодією між героями та з брендом, адже ці моменти найкраще залучають до перегляду.
Темні кадри знижують як увагу, так і привабливість реклами. Навіть, якщо темний колір створюється продуктовим демо (наприклад, близько показаний кусочок чорного хлібу).
Обличчя людей, які виражають приємні емоції, навпаки, підтримують задоволення від перегляду.
Споживання їжі в кадрі, насолода продуктом робить сюжет ролика більш зрозумілим і позитивно впливає на переконливість і мотиваційний потенціал реклами.

2025-04-14
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
упаковка з поліграфієюупаковка гофрокартон+ офсет з глянцевой ламинацией. по ножам 920*540. штампа немає. писати вартість штампу окремо. тираж 1000 шт 2000шт
Форум
Куплю обладнання для сублімаційного друкуКуплю обладнання для сублімаційного нанесення зображення на метал. У масштабі близько 20-30 виробів на місяць в домашніх умовах. Приклад як у вкладено