Новини
LINK AI: Великодні інсайти реклами для продуктових брендів
Наближається Великдень – період світлої надії, якої так прагнуть українці. А ще – це найкращий час для брендів, щоб продемонструвати свій найсмачніший асортимент. Між тим, за три тижні до Великодня в ТБ-ефірі було лише декілька рекламних роликів продуктових брендів
Кантар провели аналіз цих креативів за допомогою всесвітньо визнаної методики тестування реклами LINK AI, заснованої на використанні новітніх технологій і досягнень штучного інтелекту.
Результати підтверджують сучасні рекламні тренди, визначені Kantar, і доповнюють їх можливості ШІ. Ми можемо бачити прогрес кожного показника ефективності протягом усього ролика.
Найважливіші аспекти, що визначають помітність реклами, це зв’язок із брендом і задоволення від перегляду. А для емоційного відгуку аудиторії важлива релевантність історії та пропозиції.
Декілька інсайтів для брендів напередодні Великодня:
Брендінг
Високий брендинг досягається не стільки показом логотипу протягом ролика, як тим, наскільки бренд залучений в історію. Наприклад, у двох роликах із високим брендингом (Торчин — топ 6%, Водний світ — топ 19%) лого присутнє на екрані мінімально (у Торчині — лише першу секунду, у Водному світі — останні дві секунди).
Водночас заявити про бренд як про героя ролика потрібно якомога раніше. В обох копіях назва бренду звучить на 3–4 секунді, причому вона ідеально вплетена в розповідь.
Мультипродуктова реклама
Мультипродуктова реклама працює ефективно, якщо широкий асортимент продукції бренду вписаний у сюжет, і переходи між кадрами та продуктами штовхають історію вперед.
Продукти бренду, що рекламується, мають залишатися у фокусі уваги, навіть коли вони є інгредієнтами інших страв. При цьому не обов’язково тримати їх у кадрі постійно. Але довга відсутність може зашкодити брендингу.
Не обов’язково робити бренд візуальним центром історії — цікавий підхід, який використав бренд Водний світ: «це реклама яєць, бо Водний світ реклами не потребує», доповнений м’яким гумором, підтримує зв’язок із брендом досить ефективно.
Смак, затишок та емоції
Родинні історії та апетитна їжа – подобаються аудиторії і традиційно стимулюють увагу до реклами через привабливість креативу. Але вигляд накритого до свята столу має доповнюватися взаємодією між героями та з брендом, адже ці моменти найкраще залучають до перегляду.
Темні кадри знижують як увагу, так і привабливість реклами. Навіть, якщо темний колір створюється продуктовим демо (наприклад, близько показаний кусочок чорного хлібу).
Обличчя людей, які виражають приємні емоції, навпаки, підтримують задоволення від перегляду.
Споживання їжі в кадрі, насолода продуктом робить сюжет ролика більш зрозумілим і позитивно впливає на переконливість і мотиваційний потенціал реклами.
2025-04-14
Джерело: www.rup.com.ua