×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Вівторок, 25 березня, 2025.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

X і Meta схвалили антисемітську та антимусульманську рекламу в Німеччині

Компанії X.com і Meta, як виявилося, схвалили антисемітську та антимусульманську рекламу в Німеччині перед виборами, попри її агресивну риторику. Дослідники виявили недоліки в модерації контенту рекламних платформ, оскільки більшості тестових оголошень було надано дозвіл на розміщення.

Дослідники випустили великий звіт, у якому розповіли про свої спроби просунути таку рекламу до публікації.

Некомерційна організація Eko, яка досліджує питання корпоративної відповідальності, хотіла перевірити, чи схвалять (або відхилять) системи моніторингу небезпечну рекламу напередодні виборів, коли імміграція посіла центральне місце в основному політичному дискурсі. Зокрема, вони додали в свої оголошення антимусульманські образи, заклики до ув'язнення іммігрантів у концтаборах або отруєння газом, а також згенеровані штучним інтелектом зображення спалених мечетей і синагог. Результат – більшість тестових рекламних оголошень і роликів були схвалені протягом кількох годин після того, як їх подали на розгляд у середині лютого, повідомляє 24 Канал з посиланням на результати дослідження.

X схвалив усі 10 оголошень з мовою ворожнечі, які дослідники подали за кілька днів до федеральних виборів.

Meta схвалила половину для розміщення на Facebook, а ще п'ять було відхилено.

Meta вказує, що причиною відмови є "ризики політичної або соціальної чутливості, які можуть вплинути на результати голосування". П'ять інших оголошень, які були прийняті, однак, підозр не викликали. Вони містили агресивну мову ненависті, що порівнює мусульманських біженців з "вірусом", "паразитами" або "гризунами", таврує мусульманських іммігрантів як "ґвалтівників" і закликає їх стерилізувати, спалити або отруїти газом. Meta також схвалила рекламу із закликом підпалювати синагоги, щоб "зупинити глобалістський єврейський щурячий план".

Крім того, хоча Meta вимагає позначати згенеровані ШІ матеріали, жодне з зображень дослідники не відзначили як штучне. Попри це у компанії також не виникло питань до цього.

Щодо X, то п'ять оголошень, які соцмережа прийняла, але відхилила Meta, то вони містили повідомлення з нападками на іммігрантів. Їх порівнювали з гризунами, які "наводнюють" країну, "щоб вкрасти нашу демократію", а також антисемітське висловлювання, яке припускало, що євреї брешуть про зміну клімату, щоб зруйнувати європейську промисловість і отримати економічну владу.

Одна реклама була поєднана зі згенерованим штучним інтелектом зображенням групи тіней, які сидять за столом, оточеним стосами золотих злитків, а на стіні над ними висить зірка Давида, натякаючи на такий собі тіньовий уряд, який керує світом і грабує країни.

Інша реклама, яку схвалив X, містила пряму атаку на лівоцентристську партію СДПН, з фальшивою заявою про те, що партія хоче прийняти 60 мільйонів мусульманських біженців з Близького Сходу, а потім спробує спровокувати насильницьку реакцію на це серед громадян, щоб сіяти хаос.

Дослідники Eko вимкнули всі тестові оголошення ще до того, як вони були опубліковані. Їхньою метою була лише перевірка того, чи будуть вони прийняті в соцмережах. Тому ніхто з користувачів не бачив цю рекламу.

Однак це означає, що інша подібна реклама може і, швидше всього, була опублікована перед виборами в Німеччині. Звіт пише, що тести виявили кричущі недоліки в підході рекламних платформ до модерації контенту. І якщо у випадку X взагалі неясно, чи здійснює компанія хоча б якусь модерацію, то в Meta вона точно є.

2025-03-03
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Чб листівка11 на 15см 1+1 чб 1500шт.
Форум
Посоветуйте курьерскую службуКто может посоветовать курьерскую службу в Киеве. Недорогую. Основная задача - доставка документов по городу, иногда банера и мелкая полиграфия.