×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 24 травня, 2025.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

В Україні провели моніторинг реклами тютюнових виробів

3 вересня з нагоди початку нового навчального року волонтери всеукраїнської кампанії «Молодь вільна від куріння» у співпраці з ГО «Життя» провели пресконференцію, присвячену проблемі тютюнової реклами. Під час пресконференції презентували результати моніторингу реклами

У 5 обласних центрах України (Львів, Тернопіль, Київ, Дніпро, Одеса) промоніторили 64 місця торгівлі тютюновими та нікотиновими виробами, серед яких мережеві супермаркети, магазини в торговельних центрах, продуктові магазини та кіоски.

Ключові результати моніторингу продемонстрували:

100% місць торгівлі використовують рекламну викладку тютюнових виробів/пристроїв для нагрівання/нікотинових виробів;
100% місць торгівлі реалізують тютюнові та/або нікотинові вироби з ароматизаторами. У 94% реалізовувалися ароматизовані сигарети для нагрівання (ТВЕН);
84% використовували кольоровий фон та підсвітку тютюнових та нікотинових виробів. Підсвітку найчастіше (80%) використовували для сигарет для нагрівання (ТВЕН), у той час як сигарети та інші тютюнові вироби у 78% випадків мали кольоровий фон для привернення уваги дітей та молоді;
66% рекламували продукцію через друковані постери. Засобами зовнішньої та внутрішньої реклами найбільше рекламують пристрої для нагрівання та нікотинові снюси;
34% місць торгівлі активно використовують дисплеї для відеореклами. Цей інструмент найбільш розповсюджений для сигарет для нагрівання та пристроїв до них.

«Результати моніторингу продемонстрували, що тютюнова індустрія масово порушує як антитютюновий закон №2899-IV, так і Закон України "Про рекламу". Щодня запускаються нові методи яскравої, трендової реклами, щоб підштовхнути школярів та підлітків якнайшвидше стати курцями. Ми відзначили стрімке збільшення реклами ТВЕН, пристроїв до них та нікотинових снюсів. Зокрема цьому сприяють спрощені умови регулювання для сигарет для нагрівання та пристроїв для нагрівання тютюну», – наголосив Олег Слабоспицький, представник всеукраїнської кампанії «Молодь вільна від куріння».

2024-09-04
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
дизайн та верстка брошури 27-30 05Змакетувати брошуру на 36 сторінок А4 для друку+просту обкладинку. Це типу дослідження тобто стиль не дуже яскравий, без картинок та малюнків-графікі
Форум
КартриджДобрый день всем. Столкнулся с некоторой проблемой - необходим картридж для матричного принтера. Годовое потребление ~ 1000 шт./год. (на ближайшие пар