Європейська премія в галузі маркетингової ефективності Effie Awards Europe відкрила прийом заявок на конкурс 2025 року. Заявки на участь у Effie Awards Europe 2025 приймають з 4 червня до 10 вересня. Перший дедлайн — 30 липня, фіналістів оголосять у жовтні, а переможців назвуть на Effie Day у Брюсселі 10 грудня.
2025-06-05
Суддя Аміт Мехта заслухав заключні аргументи сторін у процесі, де розглядалися пропозиції щодо обмеження монопольної влади Google на ринку пошукових сервісів та супутньої реклами. У квітні суд постановив, що компанія незаконно утримувала панівні позиції у двох ключових сегментах цифрової реклами.
2025-06-05
Департаментом кіберполіції спільно з волонтерами був створений проєкт “BRAMA. Онлайн варта України”, який об?єднує небайдужих громадян у напрямку протидії дезінформації, а також російській пропаганді у мережі «Інтернет».
2025-06-05
Кожен чув фразу «Ти не ти, коли голодний», адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам’ятаємо бодай одну з версій реклами, яка демонструє, що голодними ми перетворюємося на не дуже корисну версію себе з іншої реальності.
2025-06-04
Діти, як ніхто інший, схильні вірити рекламі. Й виробники продуктів часто не переймаються тим, що вона формує у нового покоління шкідливі звички, які призводять згодом до ожиріння. Щоб не допустити цього, в Данії планують запровадити повну заборону на рекламу фастфуду, чіпсів та газованих напоїв, орієнтовану на дітей віком до 15 років
2025-06-04
Єврокомісія вказала, що TikTok не надає користувачам повної інформації про рекламний контент, звинувативши платформу в порушенні норм цифрової безпеки. На її думку, соцмережа у своїй діяльності не дотримується встановлених Законом вимог, зокрема щодо публікації бази даних рекламних оголошень.
2025-06-04
За січень-березень 2025 року фахівці Держпродспоживслужби зафіксували 96 порушень, за які накладено штрафні санкції на суму понад 255 тисяч гривень. Із цієї суми вже сплачено 175 тисяч гривень. Про це повідомляється з посиланням на дані Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2025-06-03
Компанія Meta Platforms Inc. планує до кінця 2026 року надати брендам можливість повністю створювати й таргетувати рекламну за допомогою інструментів штучного інтелект. Наразі рекламна платформа Meta вже використовує штучний інтелект для генерації варіацій існуючих рекламних оголошень та незначних змін перед їхнім націленням на користувачів Facebook та Instagram.
2025-06-03
До 6 червня у столиці демонтуватимуть незаконно розміщені рекламні конструкції, що порушують норми дизайн-коду міського простору. Про це інформує Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама».
2025-06-03
Статистичний портал Statista, опираючись на звіти УЄФА, підрахував щорічні прибутки організації від проведення Ліги чемпіонів. Дані взяті з попередніх сезонів, адже по розіграшу 2024/25 ще інформації немає. За останні 15 років доходи УЄФА від Ліги Чемпіонів, а саме від продажу медіаправ та реклами зросли майже втричі
2025-06-02