Генеральний директор Instagram Адам Моссері у своєму дописі заявив, що компанія не вмикає мікрофон на телефонах, щоб підслуховувати розмови й підбирати рекламу. Він зазначив, що користувачі побачили б індикатор увімкненого мікрофона на своєму пристрої, а його робота значно б вплинула на заряд батареї.
2025-10-03
Платіжна система Mastercard представила власну цифрову медіамережу, яка використовує дані з транзакцій клієнтів для персоналізації реклами. Платформа отримала назву Mastercard Commerce Media і покликана зробити рекламу точнішою, пропонуючи користувачам персоналізовані знижки, кешбеки та спеціальні пропозиції.
2025-10-03
Google представила новий формат реклами Pause Ads в Youtube, яка з’являється під час паузи відео. Зараз ця реклама показуватиметься лише на телевізорах та в мобільному YouTube. Реклама з’являється, коли відео знаходиться на паузі протягом 10 секунд, і взаємодія з ним не відбувається протягом 5 секунд.
2025-10-03
З 16 грудня Meta почне використовувати текстові та голосові повідомлення користувачів з чат-ботом Meta AI для рекламних алгоритмів і рекомендацій. Нововведення охопить більшість країн світу, окрім Великої Британії, Європейського Союзу та Південної Кореї, де впровадження відкладено через особливості регуляторної політики.
2025-10-02
Заступника голови Піщанської ОТГ Дніпропетровської області затримали за вимагання та одержання 9000 доларів США. Він вимагав гроші за погодження розміщення дев'яти рекламних споруд на території громади. Наразі слідчі продовжують документувати протиправну діяльність та встановлюють інших осіб, причетних до справи.
2025-10-02
Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції оприлюднили прогнози щодо розвитку рекламно-комунікаційного ринку. За їхніми оцінками, у 2025 році обсяг цифрової реклами перевищить 53 мільярди гривень — це на 29% більше порівняно з 2024 роком.
2025-10-02
LinkedIn представив нові інструменти для малого бізнесу, що дозволяють спростити процес налаштування рекламних кампаній і поліпшити їх результати. За допомогою автотаргетингу бізнеси можуть швидко налаштовувати цільову аудиторію, надаючи LinkedIn основну інформацію.
2025-10-01
Pinterest запустив тестування нового рекламного формату Top of Search ads. Він дає змогу компаніям показувати свої товари в перших десяти позиціях пошуку та в блоці Related Pins, де відбувається майже половина кліків За даними Pinterest, 96% пошукових запитів на платформі не містять назв брендів.
2025-10-01
Компанія Vibe, що займається рекламними технологіями, має на меті захопити частку зростаючого ринку реклами на стрімінговому телебаченні, орієнтуючись на бренди, які раніше не рекламувалися на телебаченні. Vibe зосереджується на “маркетологах за результатами”.
2025-10-01
Meta почне використовувати технологію розпізнавання облич, аби визначати акаунти, які видають себе за відомих публічних осіб. Спершу функцію впровадять у Facebook у Європейському Союзі, Великій Британії та Південній Кореї, а протягом кількох місяців додадуть й в Instagram.
2025-09-30