Китайська онлайн-платформа Temu, що належить компанії PDD Holdings, намагається знайти постачальників у США, аби перебудувати свій бізнес після жорсткіших торговельних обмежень, запроваджених адміністрацією президента Дональда Трампа.
2025-07-28
У серпневому номері журналу Vogue з’явилася нова супермодель. Вона ефектна, стильна… і не справжня. Це — згенерована штучним інтелектом приваблива дівчина, яка позує в одязі з літньої колекції бренду Guess. У рекламі дрібним шрифтом вказано, що вона створена за допомогою ШІ.
2025-07-28
З жовтня Meta зупиняє політичну рекламу в країнах ЄС через нові правила прозорості, назвавши їх «непрацездатними». Рішення компанії Meta про припинення політичної реклами на платформах у країнах ЄС з жовтня стало сигналом нової епохи протистояння між технологічними гігантами та європейськими регуляторами.
2025-07-28
Відеоплатформа YouTube показала істотне зростання рекламних доходів у другому кварталі 2025 року — $9,8 млрд. Цей показник перевищив торішній на 13% за той самий період, коли рекламні надходження становили $8,7 млрд. Такі цифри містить квартальний звіт материнської компанії Google Alphabet.
2025-07-25
Тютюнові та вейп-компанії використовують метавсесвіт і цифрові платформи для просування своєї продукції серед молоді, обходячи чинні законодавчі обмеження на рекламу, повідомляє The Guardian. Як йдеться у звіті міжнародної організації Vital Strategies, це створює нові виклики для держав і організацій, які працюють у сфері охорони здоров’я.
2025-07-25
Національна асоціація ігор і лотерей (ANJL) різко розкритикувала позов Управління державного захисника Ріо-де-Жанейро (DPRJ) проти 43 операторів онлайн-ставок. DPRJ вимагає 300 млн реалів (близько $54 млн) компенсації за рекламу, яка «вводить в оману», в якій, за їхніми словами, відсутня інформація про ризики.
2025-07-25
Телекомунікаційна компанія Deutsche Telekom представила рекламну кампанію «Own Your World», яка має на меті надати молодим людям можливість повернути контроль над своїми цифровими ідентичностями в епоху цифрового клонування.
2025-07-24
Просуваючи ідею, що ритейлер готовий допомогти з будь-якими дрібницями, необхідними для життя в гуртожитку, кампанія «Save the Everyday» спирається на жанрове кіно, знаходячи рішення в класичній милій зустрічі та жахливому досвіді в душі.
2025-07-24
Штучний інтелект може вже за пів року залишити без роботи HR-менеджерів, що займаються пошуком персоналу. Такий сміливий прогноз в інтерв’ю The Verge зробив Аравінд Шрінівас, CEO компанії Perplexity, зазначивши, що розроблений ними ШІ-агент здатний повністю взяти на себе обов’язки рекрутера.
2025-07-24
Google десятиліттями заробляє мільярди на рекламі у своїх сервісах (Google Search, YouTube тощо) і сторонніх сайтах. Тепер компанія хоче розширити перелік рекламних майданчиків і перенести покупку товарів безпосередньо в електронну скриньку.
2025-07-23