Сніданок у McDonald’s — найпопулярніший ритуал серед австралійців. Нова кампанія від агенції Wieden+Kennedy Sydney для бренду базується на знайомій фанатам істині: «Я ходжу до McDonald’s лише за сніданком» і звертається до тієї частини прихильників, які вважають ресторан перевіреним і надійним місцем для цього прийому їжі.
2025-07-11
Уявіть: ви ставите блокувальник реклами, щоб уникнути нав’язливого чи шкідливого контенту, а отримуєте… ще більше проблемної реклами. Ці цифрові щити можуть ненавмисно наражати своїх користувачів на більш проблемний контент.
2025-07-11
Лінда Яккаріно залишає посаду генеральної директорки X, соціальної мережі, що належить Ілону Маску. Вона очолювала компанію два роки — її звільнення сталося наступного дня після того, як чат-бот Grok почав поширювати антисемітські висловлювання у відповідях користувачам.
2025-07-11
У бренд-кампанії BETC для телеканалу Canal+ агентство оснастило штучний інтелект камерою і попросило його дивитися Canal+ протягом чотирьох тижнів, а потім запитало, що він дізнався. «Я побачив стільки всього, що ніколи не міг собі уявити», — відповів він.
2025-07-10
Ситуація навколо реклами в кабіні ліфта будинку №9 у кварталі 297 набирає обертів. Як раніше писала Кременчуцька газета, мешканці заявляють: у ліфтах їхньої багатоповерхівки розміщена реклама, хоча жодної згоди на її розміщення співвласники не надавали.
2025-07-10
Google запустила нову опцію в Gmail, яка має спростити керування підписками на інформаційні та рекламні розсилки. Як пише IT House, позбутися небажаних листів у поштовій скриньці зазвичай досить складно, і нова функція покликана полегшити цей процес.
2025-07-10
Мабуть, вже всі чули останні новини про те, що власника одного з найбільших виробників чаю та кави в Україні «Мономах» подали у розшук. За даними слідства, опублікованого в мережі, попри війну, продукцію під брендами Lovare, Monomax, Stefano, Ferarra та іншими нібито продовжували постачати до росії через схему з транзитом через Польщу та Білорусь.
2025-07-09
B2B-продажі завжди будувалися на довірі, експертизі та персональному підході. Але останнім часом змінилися не лише інструменти – змінилася сама логіка залучення клієнтів. Те, що нещодавно здавалося «додатковим каналом», сьогодні стає основним майданчиком для B2B-лідогенерації, і цей майданчик – LinkedIn.
2025-07-09
Компанія Meta, яка є материнською організацією Facebook, Instagram, WhatsApp, внесла зміни в політику розміщення реклами азартних ігор, переклавши повну відповідальність за дотримання законодавства кожної окремої держави на рекламодавців.
2025-07-09
Напередодні проходження Тур де Франс через Валансьєнн одна з вітрин привернула до себе всю увагу. І це не магазин велосипедів. Похоронне агентство PFG вирішило долучитися до проведення велосипедної гонки по-своєму, виставивши на вітрину три труни, пофарбовані у знакові кольори «Великої петлі»: жовтий, зелений та у червоний горошок.
2025-07-08