Агентство DDB Aotearoa та McDonald’s New Zealand запустили свою зовнішню рекламну кампанію «Yum Only Takes a Moment». Завдяки співпраці з Google Maps та даними API Drive Thru від McDonald’s час у дорозі на кожному білборді оновлюватиметься в режимі реального часу.
2025-06-24
Британські міністри витратили понад 500 000 фунтів стерлінгів з грошей платників податків на «марне» оновлення урядового вебсайту, яке, на думку критиків, зводиться лише фактично до зміни кольору та переміщення крапки. Тобто зміни - не суттєві.
2025-06-24
Цього тижня, 23-27 червня, у столиці вчергове проводять демонтаж незаконних рекламних конструкцій та вивісок. Про це пише Управління з питань реклами КМДА та КП "Київреклама". Мета заходів — звільнення міського простору від візуального шуму та дотримання вимог благоустрою території.
2025-06-24
Бельгійський розробник Стайн Спанхове створив експериментальний AR-додаток, який дає змогу блокувати рекламу в реальному світі, прямо як AdBlock у браузері. Він працює на окулярах доповненої реальності п'ятого покоління від Snap і використовує ШІ Gemini від Google для розпізнавання брендів і рекламних поверхонь.
2025-06-23
У вотсапі не запускатимуть рекламу для користувачів у ЄС принаймні до 2026 року через європейські правила конфіденційності та занепокоєння регуляторів щодо використання персональних даних для таргетування. Про це пишуть з посиланням на Ірландську комісію із захисту даних.
2025-06-23
Другий сезон кампанії «Мед мінних полів» від креативної агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, Kernel, МЗС України та Dronarium отримав бронзу на рекламному фестивалі Cannes Lions 2025 у категорії «корпоративна мета і соціальна відповідальність». Про це йдеться на сайті фестивалю.
2025-06-23
Попри чинну заборону на рекламу азартних ігор в Україні, онлайн-казино продовжують активно просувати свої послуги, використовуючи «сірі» схеми. Про це повідомляється з посиланням на аналіз найпоширеніших способів, за допомогою яких гральний бізнес обходить державні обмеження.
2025-06-20
Віктор Бронюк, фронтмен гурту ТІК, поділився неприємним сюрпризом шахраїв використавши програму штучного інтелекту состряпали відеоролик, де артист начебто рекомендує певний препарат для схуднення. Артист справді помітно схуд - позбувся близько 30 кілограмів - і це стало "гачком" для аферистів,
2025-06-20
У Києві триває розробка нових правил розміщення реклами на громадському транспорті. Формується текст правил, що буде винесено на громадське обговорення та регуляторну оцінку. Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.
2025-06-20
Український онлайн-інститут спільно зі штабним фондом «Підтримай Третю штурмову» запустили відкритий бриф на створення постера, який підтримає й популяризує благодійну кампанію 3 ОШБр «За маму. За тата. За Третю штурмову!».
2025-06-19