У рекламі коктейлю «Vasectomy» від бренду джину Aviation Gin і креативного агентства Maximum Effort цього року відбувся несподіваний поворот сюжету. Це «Reverse Vasectomy» з актором Браяном Остіном Гріном у головній ролі.
2025-06-13
У травні в Києві демонтували 1996 рекламних конструкцій і вивісок. Про це пише Управління з питань реклами КМДА та КП "Київреклама". Із них 886 конструкцій — прибрали комунальники, ще 1110 — демонтували самі власники.
2025-06-13
З початку 2025 року до місцевих бюджетів надійшло близько 200 тисяч гривень штрафів за порушення мовного законодавства. Про це повідомив Уповноважений із захисту державної мови Т. Кремінь. За словами мовного омбудсмена, станом на початок червня 2025 року він отримав 1182 звернення від громадян щодо можливих порушень мовного закону.
2025-06-13
СF.Digital, креативна агенція з Києва, створила web-дизайн та розробку для інсталяції Олексія Сая та Віталія Дейнеги «I’m Fine», що представила Україну на Burning Man 2024. Цьогоріч проєкт здобув 10 нагород та 9 шорт-листів у рейтингу креативності України чотирьох фестивалів Ukrainian Design
2025-06-12
Нова друкована кампанія з довгими текстами, розроблена агентством McCann Bristol для компанії Brittany Ferries, що займається перевезеннями на поромах, має на меті відтворити досвід морських подорожей як за допомогою дизайну, так і за допомогою текстів.
2025-06-12
Головний архітектор Миколаєва Євген Поляков розповів, що наразі у місті формують «законний ринок» з розміщення реклами, надаючи дозвіл на розміщення лише тим, які відповідають вимогам. Про це він сказав під час онлайн-засідання виконавчого комітету міської ради
2025-06-12
Протягом першого кварталу 2025 року Держпродспоживслужба виявила численні порушення законодавства у сфері реклами алкогольних напоїв. Йдеться, що за результатами проведених перевірок суб’єктів господарювання оштрафували на загальну суму понад 192 тисячі гривень, з яких 117 тисяч гривень уже сплачено до державного бюджету.
2025-06-11
Федеральна торгова комісія США запустила масштабне антимонопольне розслідування щодо найбільших світових рекламних холдингів. У центрі уваги FTC опинилася можлива координація дій щодо організації рекламного бойкоту різних платформ, насамперед соціальної мережі X, що належить мільярдеру Ілону Маску.
2025-06-11
Засновник і директор агенції К2 детально розповів про один із найефективніших інструментів у digital-маркетингу — динамічний ретаргетинг у Meta (Facebook та Instagram). Це не просто ще один спосіб «доганяти» користувачів рекламою. Це персоналізована система, яка перетворює холодні візити на гарячі продажі.
2025-06-11
X оголосив, що розпочинає експеримент, який буде розпізнавати дописи, що подобаються користувачам із різними поглядами. Експеримент використовує функцію платформи Community Notes, яка наразі використовується, коли контент позначений як оманливий або некоректний.
2025-06-10