У травні 2025 року працівники комунального підприємства (КП) «Київреклама» демонтували 886 вивісок і рекламних конструкцій, встановлених, як твердять у КП, незаконно. Ще 1110 прибрали самі власники після отримання приписів від влади.
2025-06-06
Російські ресурси поширюють нібито репортаж телерадіомережі CBS. Там йдеться про негативну реакцію корпорації McDonald’s на жартівливу рекламу «Контракту 18-24» від Міноборони зі згадкою їхнього бренду. McDonald’s буцімто засудив використання бренду для «пропаганди війни».
2025-06-06
Кількість джинси в онлайн-медіа України зросла на 14% за останніх шість місяців. Про це свідчать результати моніторингу ГО «Інститут масової інформації», проведеного в період з 13 до 15 травня 2025 року включно у 23 популярних онлайн-медіа, повідомили на сайті ІМІ.
2025-06-06
Європейська премія в галузі маркетингової ефективності Effie Awards Europe відкрила прийом заявок на конкурс 2025 року. Заявки на участь у Effie Awards Europe 2025 приймають з 4 червня до 10 вересня. Перший дедлайн — 30 липня, фіналістів оголосять у жовтні, а переможців назвуть на Effie Day у Брюсселі 10 грудня.
2025-06-05
Суддя Аміт Мехта заслухав заключні аргументи сторін у процесі, де розглядалися пропозиції щодо обмеження монопольної влади Google на ринку пошукових сервісів та супутньої реклами. У квітні суд постановив, що компанія незаконно утримувала панівні позиції у двох ключових сегментах цифрової реклами.
2025-06-05
Департаментом кіберполіції спільно з волонтерами був створений проєкт “BRAMA. Онлайн варта України”, який об?єднує небайдужих громадян у напрямку протидії дезінформації, а також російській пропаганді у мережі «Інтернет».
2025-06-05
Кожен чув фразу «Ти не ти, коли голодний», адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам’ятаємо бодай одну з версій реклами, яка демонструє, що голодними ми перетворюємося на не дуже корисну версію себе з іншої реальності.
2025-06-04
Діти, як ніхто інший, схильні вірити рекламі. Й виробники продуктів часто не переймаються тим, що вона формує у нового покоління шкідливі звички, які призводять згодом до ожиріння. Щоб не допустити цього, в Данії планують запровадити повну заборону на рекламу фастфуду, чіпсів та газованих напоїв, орієнтовану на дітей віком до 15 років
2025-06-04
Єврокомісія вказала, що TikTok не надає користувачам повної інформації про рекламний контент, звинувативши платформу в порушенні норм цифрової безпеки. На її думку, соцмережа у своїй діяльності не дотримується встановлених Законом вимог, зокрема щодо публікації бази даних рекламних оголошень.
2025-06-04
За січень-березень 2025 року фахівці Держпродспоживслужби зафіксували 96 порушень, за які накладено штрафні санкції на суму понад 255 тисяч гривень. Із цієї суми вже сплачено 175 тисяч гривень. Про це повідомляється з посиланням на дані Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
2025-06-03