Світові бренди більше не просто продають - вони ведуть персоналізований діалог з кожним. ШІ допомагає їм "читати" ваші смаки та поведінку, пропонуючи сервіси, які ще нещодавно здавалися фантастикою. Такі гіганти, як Netflix, Coca-Cola, Spotify та інші використовують ШІ для створення унікального користувацького досвіду.
2025-07-04
Ліонель Мессі знявся у рекламі Adidas, яка присвячена лімітованій колекції бутс F50 Messi «La Vida Tropical». Ці бутси носитиме лише сам Мессі та десять найталановитіших молодих футболістів світу. В дизайні бутсів присутній напис «Messi + 10», як символ передачі естафети для нового покоління.
2025-07-04
У Швейцарії стартувало жіноче Євро, де гравчині найкращих 16 національних команд визначать тріумфатора цього турніру. До реклами континентального змагання влада одного з міст вирішила підійти з креативом. Загалом, матчі жіночих збірних пройдуть з до 27 липня у Базелі, Берні, Женеві, Цюріху, Санкт-Галлені, Люцерні, Туні та Сьоні. ?
2025-07-04
Акції Netflix за останні 12 місяців зросли майже вдвічі – завдяки збільшенню доходів від реклами, підвищенню цін на підписку та посиленню контролю за спільним використанням акаунтів. Ринкова капіталізація компанії перевищила $570 млрд, обігнавши Mastercard і Exxon Mobil.
2025-07-03
Компанія Betsson Group підписала трирічну угоду, ставши офіційним головним партнером футбольного клубу "Брюгге". Ця угода знаменує собою найбільший спонсорський контракт на розміщення логотипа на футболках в історії клубу.
2025-07-03
Як повідомляє Служба з нагляду за азартними іграми Литви (LPT), в країні стартував поетапний процес ліквідації реклами гемблінгу, який завершиться в 2028 році її повною забороною. Головна мета таких змін полягає в тому, щоб зробити азартні ігри менш доступними і зменшити їх шкоду для суспільства.
2025-07-03
Укрзалізниця запустила новий сімейний проєкт, що покликаний зробити залізничні мандрівки Україною ще цікавішими для дітей та їхніх батьків. Для юних пасажирів компанія створила дитячий «Паспорт мандрівника» — спеціальну книжечку для колекціонування унікальних штампів із вокзалів та поїздів країни.
2025-07-02
Нова кампанія агенції Wieden + Kennedy та Nike лякає. Це не схоже на спортивну кампанію. Нічого схожого на кампанію Nike. Це божевільна данина поваги гравцям, маніфест, який оспівує стиль гри найжорстокіших і найкреативніших спортсменів світу, повертаючи задоволення від гри у футбол.
2025-07-02
У Шевченківському районі Києва демонтували рекламні вивіски. Як стверджують у комунальному підприємстві "Київреклама", їх встановили із порушенням. Представники "Київреклами" заявляють, компанії самовільно розмістили банери, встановлення яких заборонено в у столиці, а також вивіски, розмір яких перевищує проєктні рішення.
2025-07-02
Онлайн-магазини Temu і Shein, які раніше стрімко зростали на американському ринку, нині зіштовхнулися зі спадом. Причиною втрати популярності стали високі мита на китайські товари, запроваджені президентом Трампом, а також скасування пільгового режиму для недорогих посилок із Китаю та Гонконгу.
2025-07-01