Рекламні війни брендів одвічні. І чи то із взаємної любові, чи то із запеклої конкуренції компанії продовжують знаходити креативні способи знищувати суперників. Іноді в буквальному сенсі. Прагнучи отримати першість серед конкурентів, Samsung переосмислив процес прибирання.
2025-11-11
Google представила оновлення для своїх платформ Ad Manager, AdSense й AdMob, щоб допомогти видавцям ефективніше керувати доходами від реклами. Нові інструменти автоматизують рутинні завдання, покращують взаємодію з рекламодавцями й відкривають нові можливості монетизації.
2025-11-11
У столиці продовжують прибирати хаотичні рекламні конструкції та вивіски, щоб впорядкувати міський простір. До 14 листопада заплановано проведення робіт із демонтажу незаконно розміщених рекламних конструкцій та вивісок у Шевченківському районі міста Києва, а саме — на вулиці Глибочицькій.
2025-11-11
Ще кілька років тому фраза «рекламу створив штучний інтелект» звучала як щось нездійсненне. Однак сьогодні це стало частиною маркетингу. В рекламних кампаніях 2025-го року важко знайти бренди, які хоча б на 5-10% не використовують ШІ при створенні реклами.
2025-11-10
YouTube тимчасово перестав завантажуватися для частини користувачів, що було помилково прийнято за збій у роботі самої платформи. Як з’ясувалося, проблема торкнулася тільки тих, хто використовував блокувальники реклами.
2025-11-10
Агенція digital-маркетингу Inweb розробила Admito — безкоштовного бота, що допомагає перевіряти рекламні креативи на відповідність оновленому Закону України «Про рекламу». У серпні урядовці внесли зміни в Закон України «Про рекламу» — тепер вимоги до банерів і рекламних оголошень стали чіткішими і жорсткішими.
2025-11-10
Платформа Ringostat (входить до FRACTAL, колишньої Netpeak Group) спільно з Ukrainian Digital Community (UDC) проводить глибинне дослідження українського ринку digital-послуг. За результатами дослідження в рейтингу будуть представлені 460 агенцій, з яких 120 активно змагаються за місця у першій сотні.
2025-11-07
Внутрішні документи Meta свідчать, що 10% річного доходу компанії у 2024 році, або близько 16 мільярдів доларів, надійшло від реклами шахрайських та заборонених продуктів. Компанія блокує рекламодавців лише при 95% впевненості у шахрайстві, стягуючи вищі тарифи за меншої впевненості.
2025-11-07
Американська акторка Сідні Свіні вперше прокоментувала «нацистський» скандал, що виник навколо її реклами джинсів бренду American Eagle. Зі слів Свіні, скандал ніяк не вплинув на неї, але було «сюрреалістично» бачити підтримку з боку президента США Трампа і віцепрезидента Джей Ді Венса.
2025-11-07
Рекламна модель, на якій побудована інтернет-економіка, може розвалитися через розвиток генеративного штучного інтелекту. Про це заявив британський комп?ютерний вчений і творець World Wide Web (WWW, або Всесвітня павутина) Тім Бернерс-Лі на саміті Financial Times Future of AI у Лондоні.
2025-11-06