×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 21 червня, 2025.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Посадовці Кривого Рогу уникають відповіді щодо виділення коштів на соцрекламу до Дня міста

Виконком Криворізької міської ради вже двічі уникає надання конкретної відповіді на інформаційні запити журналістів «Першого Криворізького» щодо обсягів та вартості соціальної реклами, що з’явилася у місті напередодні святкування Дня міста.

У відповідях посадовці обмежуються загальними формулюваннями, замість того, щоб надати чіткі дані про бюджетні витрати.

Перед Днем міста на вулицях Кривого Рогу з'явилися рекламні щити з соціальною рекламою «Незабаром». 21 травня редакція «Першого Криворізького» надіслала офіційний інформаційний запит до виконкому, щоб дізнатися, хто є замовником цієї реклами, скільки коштів було на неї виділено, і в якій кількості вона була розміщена. У відповіді відділ з питань реклами повідомив, що не володіє такою інформацією.

Проте у відповідь отримали те, що відділ з питань реклами не володіє даною інформацією.

Після цього журналісти, 2 червня, направили повторний запит, у якому уточнили: хто саме фінансував розміщення соціальної реклами. У відповіді представники виконкому зазначили, що «розміщення відбулося за рахунок коштів бюджету Криворізької міської територіальної громади міста».

Якщо реклама була оплачена з бюджету громади — це бюджетне фінансування. Отже, інформація про витрати є публічною, і вона точно десь зафіксована: або у договорі, або у кошторисі, або в акті виконаних робіт.

Якщо у відповіді офіційно кажуть: «розміщення відбулося за рахунок коштів бюджету Криворізької міської територіальної громади», але одночасно заявляють, що не володіють інформацією, скільки саме коштів витратили — це порушення принципу прозорості. Ознака недобросовісного ставлення до обов’язку інформування, і, ймовірно, порушення Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Редакція «Першого Криворізького» звернулася втретє з інформаційним запит, щоб з'ясувати конкретну суму бюджетних витрат, кількість рекламних носіїв і які саме департаменти або управління відповідальні за реалізацію цієї інформаційної кампанії.

2025-06-09
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Нанесення на ручкиДоброго дня Потрібно прорахувати нанесення на ручки. Ручки мої, тобто робимо відправлення на вас. Тираж 100 500 1000шт Вартість нанесення, макет
Форум
Реєстрація ФОП 2 група: чому це найкращий вибірХочу поділитися своїм досвідом щодо реєстрація ФОП 2 група. Якщо ви плануєте займатися підприємницькою діяльністю і шукаєте оптимальну систему оподатк