×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Субота, 21 червня, 2025.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

За пів року кількість джинси в онлайн-медіа України зросла на 14%, — дослідження ІМІ

Кількість джинси в онлайн-медіа України зросла на 14% за останніх шість місяців. Про це свідчать результати моніторингу ГО «Інститут масової інформації», проведеного в період з 13 до 15 травня 2025 року включно у 23 популярних онлайн-медіа, повідомили на сайті ІМІ.

Так, експерти ІМІ виявили 179 публікацій з ознаками прихованої реклами у стрічках новин 23 медіа. Шість місяців тому таких публікацій було 157.

Серед зафіксованої джинси 74% розміщені на користь комерційних замовників, 26% — на користь політичних.

«Це свідчить про значне зростання присутності політичних гравців у медіаполі, адже у листопаді 2024 року на їхню долю приходилося 16% матеріалів з ознаками замовності, на долю комерційних замовників — 84%», — кажуть в ІМІ.

Лідером серед політичних замовників став міський голова Києва Віталій Кличко, частка публікацій на його користь — 11%. У комерційному сегменті найбільшим замовником залишається бізнесмен Рінат Ахметов зі своїми компаніями та фондами — їхня частка становить 13% усіх матеріалів з ознаками джинси.

У переліку онлайн-видань, що розміщують найбільше джинси, лідером залишається сайт Oboz.ua. Також експерти ІМІ виявили джинсу на сайтах «РБК-Україна», УНІАН, «Гордон», «24 канал», «Телеграф», Інтерфакс-Україна, ТСН, «Фокус» і «Цензор.НЕТ»

У переліку онлайн-медіа, на головних сторінках яких не було виявлено джинси в моніторинговий період: Суспільне, «Бабель», Hromadske, ZN.UA, Укрінформ, «Кореспондент.net», а також «Українська правда», «Новинарня», «Рубрика», «Еспресо» та NV. Однак на деяких із цих сайтів було виявлено матеріали з неналежним маркуванням реклами.

Інститут масової інформації проводив моніторинг у період із 13 до 15 травня 2025 року включно у 23 популярних інтернет-медіа: Суспільне, «Бабель», Hromadske, ZN.UA, «Українська правда», «Еспресо», «Рубрика», Liga.net, «Новинарня», Укрінформ, NV, LB.ua, РБК-Україна, «Цензор.НЕТ», Інтерфакс-Україна, ТСН, «Кореспондент.net», «Фокус», УНІАН, «24 канал», «Гордон», «Телеграф», Obozrevatel.

Вибірка охоплює всі новини поспіль, що вийшли на сайтах протягом доби в зазначені дати, і була оцінена на предмет ознак замовного розміщення та наявності чи відсутності відповідного маркування.

2025-06-06
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
Нанесення на ручкиДоброго дня Потрібно прорахувати нанесення на ручки. Ручки мої, тобто робимо відправлення на вас. Тираж 100 500 1000шт Вартість нанесення, макет
Форум
Реєстрація ФОП 2 група: чому це найкращий вибірХочу поділитися своїм досвідом щодо реєстрація ФОП 2 група. Якщо ви плануєте займатися підприємницькою діяльністю і шукаєте оптимальну систему оподатк