×
ВхідРеєстрація

E-mail *

Пароль *

Забули пошту або пароль?

» Четвер, 17 липня, 2025.
Вимкніть AdBlock або додайте портал у винятки щоб повноцінно користуватись, після оновіть сторінку (F5).
Якщо у вас щось не вийшло, ви можете написати нам з іншого браузера, де не встановлено блокувальник реклами.

Новини

Apple продовжує працювати над планом із рекламою для Apple TV+

Apple продовжує рухатися до того, щоб представити новий план підписки з рекламою для Apple TV+. Нещодавно компанія провела кілька зустрічей з великим британським рейтинговим органом, щоб обговорити варіанти відстеження реклами. Раніше компанія найняла ще кілька керівників, які мають допомогти у створенні рекламного плану, а нещодавно ці керівники відправилися до Великої Британії.

Повідомляється, що у них була зустріч з Радою з дослідження аудиторії мовника (BARB), під час якої обговорювали додатковий збір даних, який потрібен для показу реклами. Результати зустрічей поки невідомі.

BARB є великою рейтинговою агенцією у Великій Британії та вже працює з такими представниками стримінгової індустрії як Netflix, Disney та Amazon. Ця агенція відстежує, скільки часу глядачі витрачають на перегляд контенту на стримінгових сервісах, зокрема й на Apple TV+.

Плани підписки з рекламою стають все популярніші після того, як подібний план впровадив Netflix. У травні повідомлялося, що стримінговий сервіс має 40 мільйонів підписників, які не проти подивитися рекламу. Також були новини й про те, що Netflix взагалі збирається відмовитися від найдешевшого плану без реклами.

Нагадаємо, що раніше стало відомо, що Apple витратила понад $20 мільярдів на виготовлення контенту для Apple TV+ і тепер спробує ретельніше слідкувати за бюджетом.

2024-07-30
Джерело: www.rup.com.ua

Реклама
Тендер
УФ друк по металлу15 шт., 503 х 443 мм 1+0 білим Наші пластини
Форум
Спортивные новостиЯ не фанат Усика и не противник Дюбуа — просто люблю хорошие бои и интересные ставки [url]https://favorits-sport.com.ua/usik-dubyis/[/url] Favbet дал